2012. június 16., szombat

3. átkötő vázlat

Hát elérkeztünk egy nagyon tördelt részhez... A június abszolút darabokban van, az előző Tatsuki-reag is csak egy töredék, meg talán észrevettétek azt is, hogy kimaradtak dolgok, mint például az óriáskerekes eset. =) Lehet, hogy pótolva lesz, de lehet, hogy nem, bennem már a későbbi időszak Tatsukija él. ^^;;

A félbehagyott Tatsuki-reagban még a kanapéra fektetés és alvás előtt azért Tatsuki kiemeli Shinjit a mélységbe, de a srác jól teljesít, nem rémül halálra, a bizalma tényleg megingathatatlan a férfiben. Kicsit elidőznek Kiotóban kettecskén, asszem, ennyi. Elnézést, hogy ennyire darabos, igyekszem majd folyamatossá vagy legalábbis érthetővé tenni, mi után mi következik, mi történt, satöbbi.

2 megjegyzés:

  1. Kicsit furcsállottam, hogy egyszer még csak emlegetik az óriáskereket, azután meg egyszer csak már jó volt hogy megtörtént, sajnáltam is hogy nem olvashattam, mert kíváncsi voltam rá, és ha olyan volt mint ez az üvegerkélyes, akkor jogosan érdekel :P

    olyan harmónia van köztük, amit nehéz lenne akárkinek megborítania. csak néhányan vannak abban a helyzetben, hogy meg tudnák tenni, de szerintem nem kívánnak bombát robbantani :)
    annyira jó olvasni róluk <3
    Shinji király ezzel a folyamatos határfeszegetősdivel, ez nagyon tetszik benne. ők Tatsukival csak fejleszteni tudják egymást. na meg boldoggá tenni.
    (a kielégítést meg sem említem, különben is, az beleesik a boldoggá tevés kategóriájába. mivel kábé átlag napi hármat számolhatunk, szerintem nem is kell szóba hozni ahhoz, hogy alapnak nyilvánítsuk :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az időugrások ténylegesek, komolyan napok telnek el két szakasz között és bizony van, ami kimaradt. ^^;;

      Igen, igaz, hogy szép harmónia lett kettejük közt és nehéz is szétbombázni, aki meg tudná, az inkább kivonul, visszafogja magát, mert fontosabb neki Tatsuki vagy épp Shinji, illetve a kettejük boldogsága. ^^

      Valahogy úgy, igen. =D Nagyétkűek. ^^

      Törlés